Najczęstsze pytania

Czy można korzystać z karty Papuga dzwoniąc z telefonu komórkowego?

TAK. Aby połączyć się z telefonu komórkowego należy skorzystać z numeru dostępowego 22 370 1020.

Czy karta posiada termin ważności?

NIE. Karta jest wielokrotnego użycia i jest aktywna do momentu wyczerpania środków finansowych na karcie.

Z jakiego numeru dostępowego należy skorzystać, aby mój rachunek telefoniczny nie był obciążony?

Aby całkowity koszt połączenia pobrany był wyłącznie z karty Papuga, należy skorzystać z numeru dostępowego 800 700 777.

Czy można dzwonić z budki telefonicznej za pomocą karty Papuga?

TAK. Należy skorzystać z bezpłatnego numeru dostępowego 800 700 777.

Czy karta Papuga umożliwia połączenia na polskie numery telefoniczne?

TAK. Z naszej karty można łączyć się z polskimi numerami komórkowymi oraz z wszystkimi numerami stacjonarnymi.

Czy z karty Papuga można korzystać dzwoniąc do Polski z innego kraju?

Niestety NIE. Karta umożliwia połączenia międzynarodowe z Polski za granicę, ponieważ aktywna jest tylko na terenie naszego kraju.

W jaki sposób można sprawdzić aktualny stan konta karty?

Po wybraniu numeru dostępowego, a następnie po wprowadzeniu kodu PIN, który znajduje się na odwrocie karty Papuga, pojawia się komunikat informujący o obecnym stanie konta karty. Dzięki temu można łatwo, szybko i wygodnie kontrolować środki finansowe znajdujące się na karcie.

Co to jest numer dostępowy?

Numer dostępowy to inaczej numer telefonu umożliwiający połączenie z systemem Papuga.

Jak sprawdzić czy aparat telefoniczny posiada wybieranie tonowe?

Wybieranie tonowe jest niezbędne, aby poprawnie korzystać z karty Papuga. Charakteryzuje się ono specyficznym dźwiękiem w postaci "tonów" przy naciskaniu jakichkolwiek cyfr na klawiaturze telefonu. Jeżeli aparat telefoniczny nie wybiera tonowo, to po wprowadzeniu kodu pin pojawi się komunikat "wprowadziłeś nieprawidłowy PIN". W tym przypadku należy skontaktować się z infolinią 0 801 003 303, czynną w dni powszednie w godzinach 8:00 - 16:00.

Czy można połączyć się z budką telefoniczną w innym kraju?

TAK. W większości przypadków można połączyć się z zagraniczną budką telefoniczną, o ile operator zagraniczny nie zastrzegł sobie odbierania połączeń przychodzących. Opłata za takie połączenie będzie taryfikowana jak za połączenie z telefonem stacjonarnym.

Dlaczego połączenia za pomocą karty Papuga są dużo tańsze od tradycyjnych połączeń?

Wykorzystujemy najnowocześniejszą technologię przekazu mowy (VOIP) za pośrednictwem sieci telekomunikacyjnych – to rozwiązanie jest dużo nowocześniejsze i tańsze od tradycyjnej telefonii.

W którym momencie rozpoczyna się naliczanie opłat w Papudze?

Koszty pobierane są od momentu połączenia się numerem docelowym. Oznacza to, że jeżeli połączenie nie dojdzie do skutku (zajętość lub nikt nie podniesie słuchawki) z karty nie będzie pobrany żaden koszt.

Czy karta Papuga umożliwia połączenia lokalne?

TAK. Karta umożliwia połączenia z wszystkimi polskimi numerami stacjonarnymi.

Jakie są nominały kart?

Karty dostępne są w nominałach: 10, 20 i 50 złotych.

Czy cena połączeń jest zależna on nominału karty?

NIE. Bez względu na nominał karty zawsze pobierana jest taka sama stawka z cennika karty Papuga.

Czy podczas wyczerpania środków finansowych na karcie, w trakcie rozmowy, jest komunikat informujący o przerwaniu połączenia?

TAK. Minutę przed przerwaniem rozmowy pojawia sie komunikat informujący o braku środków na karcie.

Czy ceny połączeń zmieniają się w zależności od pory dnia?

NIE. Ceny połączeń z karty Papuga obowiązują przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.

Gdzie mogę uzyskać szczegółowe informacje na temat karty Papuga?

Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta dostępne jest w dni powszednie w godzinach od 8:00 do 16:00 pod nr 801 003 303. Koszt połączenia według stawek operatora.

Przyspiesz korzystanie z karty Papuga poprzez wybranie numeru dostępowego wraz z PINem za pomocą jednego klawisza swojego aparatu telefonicznego.

W jaki sposób wprowadzić taki zapis do aparatu ?

Krok 1: wprowadź numer dostępowy usługi Papuga, np. 223701020

Krok 2: dodaj znak pauzy

Krok 3: wpisz numer PIN z karty Papuga, np. 111222333444

Krok 4: dodaj na końcu znak #

Krok 5: zapisz sekwencję w kontaktach aparatu

Numer skróconego wyboru powinien mieć formę: 223701020p111222333444#.

Po wybraniu zapisu z książki kontaktów aparatu, usłyszysz informację lektora dotyczącą ilości posiadanych środków na karcie Papuga.

W jaki sposób wprowadzić znak pauzy miedzy numerem dostępowym a pinem ?

Alcatel: Naciśnij i przytrzymaj klawisz zero (0) aby pojawił się symbol klawisza pauzy (p)
HTC: Otwórz klawiaturę i wpisz klawisz pauzy (P)
IPhone: Otwórz klawiaturę z symbolami +*# po czym wybierz pauzę aby pojawił się symbol ','
LG: Naciśnij gwiazdkę (*) trzy razy aby pojawił się symbol klawisza pauzy (p)
Motorola: Naciśnij i przytrzymaj gwiazdkę (*) aby pojawił się symbol klawisza pauzy (p)
Nokia: Naciśnij gwiazdkę (*) trzy razy aby pojawił się symbol klawisza pauzy (p)
Panasonic: Naciśnij i przytrzymaj klawisz zero (0) aby pojawił się symbol plusa (+)
Philips: Naciśnij i przytrzymaj gwiazdkę (#) aby pojawił się symbol klawisza pauzy (p)
Sagem: Naciśnij i przytrzymaj klawisz zero (0) aby pojawił się znak ','
Samsung: Naciśnij i przytrzymaj gwiazdkę (*) aby pojawił się symbol klawisza pauzy (p)
Siemens: Naciśnij i przytrzymaj klawisz zero (0) aby pojawił się symbol plusa (+)
Sony Ericsson: Naciśnij i przytrzymaj gwiazdkę (*) aby pojawił się symbol klawisza pauzy (p)

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej Więcej...